Cliëntondersteuning Wmo is er voor jou als je hulp nodig hebt bij gesprekken met je gemeente of zorgverlener. Bijvoorbeeld als je advies nodig hebt over de inzet van zorg en ondersteuning. Onze clientondersteuners helpen jou daar bij. Ze denken met je mee, geven informatie en advies, wijzen je de weg en bieden hulp.
Onafhankelijk advies: De cliëntondersteuners van Thuis in Clientondersteuning zijn onafhankelijk en hebben geen belang bij de keuzes die jij maakt. Wij geven objectief advies dat in jouw belang is.
Informatie en begeleiding: Wij helpen je om wegwijs te worden in het zorgsysteem en geven je de nodige informatie, tips en adviezen.
Ondersteuning bij gesprekken: Onze cliëntondersteuners helpen je bij het voorbereiden van gesprekken met zorgverleners of de gemeente en gaan indien nodig met je mee.
Hulp bij het maken van keuzes: We denken met je mee over de verschillende opties en helpen je om weloverwogen beslissingen te nemen.
Continuïteit van zorg: Bij overgang naar andere zorgdomeinen, zoals de Wlz, kun je dezelfde cliëntondersteuner behouden. Dit zorgt voor continuïteit en een vertrouwd gezicht.
Gratis dienstverlening: Onze ondersteuning is kosteloos, waardoor het voor iedereen toegankelijk is.
Ondersteuning voor mantelzorgers: Niet alleen cliënten, maar ook mantelzorgers kunnen rekenen op onze hulp, wat de druk op hen kan verlichten.
Adres:
Ceintuurbaan 26F
8024AA Zwolle
Telefoonnummer: 085 3032985
E-mailadres: info@thuisinclientondersteuning.nl
Website: www.thuisinclientondersteuning.nl/
Doelstelling of kernactiviteit:
Thuis in Cliëntondersteuning helpt mensen bij vragen over Wmo, Wlz en Mantelzorg. Door onze brede dienstverlening kunnen wij mensen die te maken krijgen met verschillende zorgdomeinen (jeugdhulp, onderwijs, welzijn, wonen, werk en inkomen), volledig ondersteunen. We zijn onafhankelijk, professioneel en helpen met persoonlijke aandacht.
Belangrijkste doelgroepen:
Wij ondersteunen u of uw naaste met al uw vragen rondom regelen en de uitvoeren van langdurige zorg.