U kunt een briefadres aanvragen als u bijvoorbeeld tijdelijk geen woonadres heeft. Een briefadres is het adres van een bekende.
De gemeente schrijft u onder voorwaarden in op dit adres in de Basisregistratie Personen (BRP). Zo bent u bereikbaar voor officiƫle instanties.
Wat u moet weten
De ambtenaar bepaalt aan de hand van de wet BRP of u ingeschreven kunt worden op een briefadres.
Pas als een woonadres ontbreekt en u voldoet aan de criteria kunt u worden ingeschreven op een briefadres met toestemming van de bewoner.
Een briefadres is het adres van een familielid, vriend of kennis met wie u afspreekt dat deze uw post ontvangt.
Het adres dat u opgeeft is een woonhuis (dit mag geen bedrijf of postbusnummer zijn).
Afspraak maken
Voor het aanvragen van een briefadres kunt u alleen telefonisch een afspraak met ons maken. U kunt ons bellen op (0299) 452 452. Dit kan van maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 16.00 uur en vrijdag van 8.30 tot 13:00 uur.
Bezoekadres:
Purmersteenweg 42
Purmerend
Postadres:
Postbus 15
1440 AA Purmerend
Telefoonnummer: 0299-452911
E-mailadres: info@purmerend.nl
Website: www.purmerend.nl
Doelstelling of kernactiviteit:
Het doel van een gemeente is orde handhaven, infrastructuur inrichten en onderhouden en zorg verlenen aan de burgers.
Belangrijkste doelgroepen:
Inwoners van de gemeente